PamukPrensesannesii Ne zaman gelir kızlar bilginiz var mı ? 25 Aralık’ta abone olmuştum. 1 ocakta ilk dergi gelecek yazıyordu ama hala gelmedi. Sizinkiler geldi mi ?
3yasakadarsifirekran PamukPrensesannesii bize de gelmedi daha gözüm yollarda , umarım bu hafta gelir 😒
balkanlardangelensogukhava PamukPrensesannesii biz 2 yıldır üyeyiz genelde ayın 10u buluyor bazen 15ini 🥰 bazen ayın 7 sine kadar da geldiği oluyor çok değişken 🤭
-_-hUysUzvetatlikadin PamukPrensesannesii hemen gelmiyor bezen ayın 10-15ini bile bulabiliyor Ptt kargo olduğundan
PamukPrensesannesii 3yasakadarsifirekran Umarım.😕 PTT kargo sorunsalı sanırım. Çok merak ediyorum içeriğini,heyecanla bekliyoruz.
PamukPrensesannesii balkanlardangelensogukhava Aa keske belli bir tarihi olsaydı. Meraktan çatliycam kızım sevecek mi diye 😄
B1elf Bizde bu ay üye olduk Aralık başında ocağın 15 ine kadar teslimat gerçekleşir yazıyordu görümcemde bir sürü yayınevine abone 10 una kadar geliyor diyor bizede gelmedi henüz bakalım bende meraklıyım Aralık ayı çok güzelmiş ama kaçırdım ben onu
PamukPrensesannesii Maka_Paka TÜBİTAK in çocuklar için yayınladığı dergiler. Yıllık 75tlye abone oluyorsun , her ay 1 dergi geliyor 💖
PamukPrensesannesii baloglummm03 Maka_Paka Seher05 Seher05 Google üzerinden abone oluyorsunuz. TÜBİTAK meraklı minik aboneliği yazarsanız çıkar 💖