Bahar11 Anneler oğlum 2 yaşına giriyor artık ve bezden çok rahatsız oluyor tasmalar oluyor çiş çıkıyor ama banyo ve lazimlikda çıplak oturmak istemiyor klozet soğuk olduğu icn bunu cozebilick fikir yada bı ürün öneriniz varmı
araspoyraz Bahar11 ben lavabonun yanında yaptırıyorum çünkü bizimki alaturka öyle deneyin bence alışana kadar
ArsAyz Bahar11 Banyoya değil de yakınına daha sıcak bir yere koysanız. Bizim soğuk kaynaklı değil ama oğluma kolaylık olsun diye banyonun önünde, antrede duruyor. Alışınca banyoya geçirirsiniz korku oluşmasın çocukta