betulmutlu 7 ay 4 günlüğüz. Gündüz uykularımız maalesef kısa. Geç kalkarsa 2 defa uyuyor. Eğer erken kalkarsa gündüz 3 defa uyur ama en fazla 40 ar dakika uyuyor. Diş huysuzluğumuz var. Babıldaması var. Ba ba, de de de diyor. Çığlık atıyor çok tatlı oluyor 🤣🤣.şuanda zorlasa bile ilk aylar gibi değil ilerledikçe herşey daha düzene giriyor. Emeklemesini heyecanla bekliyorum. Şuan anne sütü ve ek gıda alıyor. Boyu en son 72 kilosuda 9.400 dü. Ek gıda olarak sizler neler yapıyorsunuz. Porsiyonlarınız nasıl?