Maalesef ki mastit oldum! Sütüm bir aylık bebeğimin emme kapasitesinden fazla üretildiği için memede birikmiş ve bazı kanalları tıkamış. Asla yaşamasını istemem o sızıyı kimsenin… neyse şuna sağıyorum düzenli ama şunu merak ettim; her sağımdan çıkan sütü tek poşete mi koymalıyım? Yoksa bir iki sağımı aynı poşete koyup dondurucuya atabilir miyim? Bazen az bazen çok çıkıyor süt bazen yarım kalabiliyor bebekten dolayı. Teşekkür ederim yardımcı olanlara şimdiden.