Merhaba anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var..
İki gündür ateş vardı şimdi cok sükür gecti ama öksürük başladı bugün.Doktor viral enfeksiyon ve boğazlarında kırmızılık var az dedi o kadar. Bol su içmesi lazımmış ki içiyor birde burun sprey verdi.
Evde yapabileceğim bitkisel denediğiniz birseyler varmıdır acaba ?