damla2806 yaşadıklarım gözümde canlandı🥹 bebeğim yeni dünyaya geldiğinde sarılık geçirdi maalesef meğerse çok yüksek değerlerde idi, ilk hastaneye gittiğimizde 21 serum takılıp zorla 14 16 gibi değerlere düşürüldü biraz daha geç kalsaydık bebeğimin kanı değişecekti, 5 gün hastanede fototerapi (ışık tedavisi) aldı 5. Aya kadar sarılığımız maalesef uzadı hiçbir şey yapmanıza gerek dr gerek görürse yatış yapılıp gereken tedavisi yapılır hastanede çok güzel bakıyorlar müsterih olabilirsiniz. Her akşam süt sağıp hastaneye götürüyordum 5.aydan sonra bebeğimin rengi açıldı gözündeki yüzündeki tüm sarılık gitti yapabileceğiniz şey emzirin ama kendinizi suçlamadan psikolojik baskı yapmadan o an çaresizliği en dibine yaşayan biri olarak söylüyorum şükürler olsun geçti sabırlı olmalısınız. Size de geçmişler olsun.