Ambrossia Kızlar ek gıdaya başladık emzirmek ne büyük rahatlıkmış 😂 buharlı pişirici kullanan var mı aranızda sizce gerekli bir ürün mü?
Yagmur_24 Ambrossia bence alın bi kiw pahalıya gerek yok ama pratik de kapatmayı unuttum derdi yok kendi bitince kalıyo öyle ben mutluyum aldığım için
06noname Ambrossia çelik süzgecim var benim tencereye alta su üste onu koyup üstüne kapak kapatıyorum 1 ay için çok gerekli değil bence
printhelloworld Ambrossia kızım haftaya 14 aylık olacak hala kullanıyoruz bence çok pratik iyiki almışım
Ambrossia 06noname bende şu çelik buhar pişirme aparatından aldım ama çok dandik çıktı yıkarken falan sürekli çıkıyor kenardaki kapaklar
Damdandusenanne_ Ambrossia hiç kullanmadım hep ne yaptıysam az suda haşladim. Az suda bile geç pişiyor. Buharda o kadar beklemek istemedim.
Damdandusenanne_ aslan-annesi katılıyorum biraz da anam babam usulü büyütmek lazim. Biz buharda mi yedik sanki. İnstamomlarin uydurmalari olarak düşünüyorum bazi şeylerin
Mrvsmt2502 Ambrossia hiç gerekli değil bence zaten 1 hadi bilemedin 2 ay haşlanmış gıda yiyor onda da tencereye su koyup üstüne bunlarda pişirme aparatı ya da direkt büyük tel süzgeç koyup pişirebilrisiniz 😃