Herkese merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 24 günlük son 1 1,5 aydır kakasını 3 günde 6 günde yapıyordu bende poposunu temizlerken biraz kızarıklık olduğunu farkettim iki doktora götürdüm krem sür geçer dediler ama bebeğimin ne huysuzluğu bitti nede uykuları doğru düzgün dü kaka yaprakken kıpkırmızı olup ağlıyor bugün de özel de bir doktora götürdüm doktor anormal derece de makat çatlağı var dedi çocuk cerrahisine yönlendirdi
Böyle bir durumu olup düzelen var mı ne gib tedaviler uygulandı