mirsima neğim 4 ay 13 günlük maalesef emmedi ben 6 ölçek mama veriyorum 3 saate bir doktor 3 saate bir 4 ölçek verin dedi doymuyor dediğimdeyse 4 saate bir 5 ver dedi ama bebeğim doymuyor ağlıyor sizce kaç ölçek vermeliyim
Eymeneffem mirsima 4 ay 10 günlük bebeğim ben hem emziriyorum hem 5 ölçek mama veriyorum 2 bucuk 3 saatte bi acikiyor benimki 🤷
bsr_06 mirsima 1ay 18 günlük bebeğim doktorum 3 saatte bir besle aldığı kadar ver dedi 5 ölçek yapıyorum çoğu zaman 50 ml mi artiyo ama bazen hepsini bitiriyo
hhhhhhhhh mirsima benim bebeğimde emmedi yani göğüs ucum yoktu damağına gelmesini istedi ilk başlarda süt gelmeyince mama verdik biberonla verince alıştı hep sağıyorum sütüm az olduğunda mama veriyorum 120 ml içiyor bebeğim 2 ay 26 günlük ben de doymadığını hissettiğim de hep veriyorum karnı toksa biberonu almıyor zaten açsa hızlıca bitiriyor örneğin 120 ml verdiniz bitirdi ama halen mızırdanıp ağlıyor bu sefer 60 verin açlıktan mı ağlıyor yoksa başka şeyden mi diye denemiş olun ben öyle deniyorum mideleri büyüyor tabi gün geçtikçe ay geçtikçe daha fazla ml içecekler .
Bebekk22 Doymuyosa verin bence ne olacak yani, kilosu kaç, normalin çok çok çok ğzerinde değilse içsin hareketlenince kilo alımı azalacak nasılsa
Oynakbalina 4 ay 22 günlük 150 cc veriyorum 3-3.5 saatte bir. Sadece sabahlari 180 veriyorum uyuyup uzun süre aç kaldığı için. Mama olayı bebekten bebeğe gelişimine göre değişir. 120 cc cok gelende var doymayanda. Doğum ve şimdiki kilosu önemli ayrıca doymuyosa yukseltin aç mi kalsin çocuk
moonlight27 Bence yeme konusunda her çocuk kendine özeldir yiyen bir çocuktan neden esirgeyesiniz ki benim bebeğim 4 ay 3 günlük yeri geliyor 5 ölçek mamadan 2 saat sonra acikiyor hemen 2 3 ölçek daha yapıyorum biberonda az olmasın diye onuda içip bitirdigide oluyor içmediğide oluyor bence bu konuda doktora bakmayın derim
mirsima moonlight27 ben de öyle yapıyordum yani bir anne evladınım mama isteyip istemediğini anlar değil mi zaten doyduğu zaman diliyle itiyor
moonlight27 mirsima kesinlikle öyle valla sukt din benim bebeğim mama reddi bile yaptı baya zorluk yaşadım arı maması verdim birçok kişi beni eleştirecek ama pirinç unu falan hazır meyve püresi verdim de mama reddimiz geçti çok şükür günde bir kez arı mama vererek idare ediyorum içen bebekten esirgemeyin cidden çocuk kemiğini tutsun büyüsün
Oynakbalina mirsima bebeğinizi en iyi siz tanırsınız. Acsa vereceksiniz tabikii kilo alie diyenlere takilmayin gelişimi iyiyse sorun yok emeklemeye baslayinca veriyolar o kilolari zaten