Böbreklerinde 4 ml büyüme var ve karaciğer enzimleri sınırda çıktı başıma gelennvar mi bir ay sonra tekrar gel bakalım takipte dedi
Geçen var mı çok korkuyorum ya
Enzim yüksekliği var dedi gastroenteroloji ye götür istersen dedi sınırda dedi ama direkt götür demedi