Merhaba güzel anneler,
benim oğlum bu aralar ne bensiz uyuyor (hep memede, yerine yatırsam uyanıyor) sürekli gözü dışarda etrafı keşfetmek istiyor, bana çok bağımlı hep mememde uyuyor yoksa öğlen bile uyumuyor bende onunla yatıp kalkıyorum mecbur ama işlerim kalıyor, birde uykuya dalamıyor. Mümkün olduğunca ağkatmadan Uyku eğitimi vermek istiyorum, kıyamıyorum sizce çok mu erken????