elek01 bende orda yaptım. Doktor ilk normal olmaz bebek yukarda dedi. Açılma 2 cm di. Sana bırakıyorum karar ver dedi. O sıra ağrılarım arttı ama sezeryana karar verdik. Odaya geldi açılmaya bakayım dedi 6 cm olmuş birden bire. Sonra başladı seni normal doğurturum istersen ama ıkınman lazım üstten bastırcaz dedi. Bir kere korkmuştum artık, annemde bana güvenmedi sezeryan oldum. Memnun kaldım sıkıntı yoktu. Zaten iyi ki normal diye diretmedim çünkü kaka yapmıştı bebeğim. Doktorları genel olarak ilgili muayene sırasında. Doğumu yapanda benim doktorum değildi ama sıcak kanlı iyi bir doktordu. Ayşe olması lazım ismi ❤️