Gc9098
Bende de ikizler var. Kesenin bir tanesinin etrafında kanama olmuştu. Bastan beri vardı. Progesteron hap kullandm ve iki defa iğne vuruldum. 12. haftada geçmişti tamamen. Cok korkmuştum düşecek vs dye. Şükür sag salim kucagima aldim ikisini de. Caninizi sıkmayın. Sag salim kucağınıza alirsiniz umarım.