cansu3545 Sab simplexi iki çocuğumda da denedim gazı rahat çıkarmasını sağlamak yerine daha fazla gaz yaptı, sürekli ıkınıp duruyolardı. Nurse harveys damla çok iyi gelmişti ilk kullanımda bile. 3,5 aylıkken artık bırakalım büyüdü bi deneyelim demiştik, sabah ezanında eşimi eczaneye yollamıştım öyle kurtarmıştı bizi 😂 Umarım bebeğinize de aynı etkiyi gösterir