16 aylık kızımın vücudunda da kızarıklıklar meydana geldi yavrum çok ağladı kaşınıyo batıyo sanırım bugün doktora gittiğimizde boğaz enfeksiyonundan olduğunu söyledi internete de baktım kızıl hastalığı deniliyo sanırım başına gelen var mı neler yaptınız ?