Merhabalar iyi akşamlar herkese. Sizlere birşey sormak istiyorum belki burada basina gelmiş birileri olabilir. 3.5 yaşında bir kızım var 2 yaşına kadar emzirdim 2 yaşında emzirmeyi sonlandrmistim geçen gün göğsümden süt geldiğini gördüm bu zamana kadar böyle birşey olmamıştı neden kaynaklı olabilir acaba bilgisi olan var mı?