tlnbebek Kızlar bebeğim on dört aylık ve çok kötü araba tutuyor yarım saatlik yolda üç kere falan kusuyor ve hep böyle var mıdır bir çaresi en yakın yerlere temel ihtiyaçlar için bile gidemez olduk
AnnaKarenina_ tlnbebek metpamit şurup var yola çıkmadan yarım saat önce bi ölçek verin yol boyu kusmaz
Usnac1995 tlnbebek yola çıkınca karnı aç mı peki. Bizimde 3 kere geldi başımıza. Sabah erkenden yola çıktık üçündede ve kustu. Yani ben buna bağladım çünkü her zaman olmuyor. Benimkide 15 aylık.
Dhi göbek deliğine yara bandı yapıltırın diyorlardı hiç denemedim. bizde de bir dönem oldu şurup kullandık faydasını gördüm sonra kendiliğinden geçti şükür
semosderler Dhi bende onu yazmaya gelmiştim , bir arkadaşımın oğlu sırf bu yüzden anneden ayrı kalmak zorunda kalıyorlardı bunu denedi ve cidden işe yaramış , o şekilde oğlunu peşine götürebiliyordu
tlnbebek Dhi bunu duymustum ama biraz mantıksız geldiği için denememistim yine de deneyeceğim teşekkür ederim
tlnbebek Masaldyg merhaba metpamiti icirdim göbeğine de yarabandı yapistirdim hangisinden oldu bilmiyorum ama iyi geldi kusmadi ilacı doğru zamandda icirmeye dikkat edin aç karnına olacak