hilaldorukk bebeğim 3 aylık bizde domu gribi olduk şurubu var düzenli olarak ver . Sabah akşam kullandık . Aferin verdi doktor ateşi 3 gün 39 du damar yolu bile açıklamıyor du . Hava verdik 4 saatte bir iki farklı ateş düşürücü verdik. Portal suyu ve nar suyunu içtik doktor öğle dedi 7 günde bitti ✔️ öksürük var halen az normal dedi geçiyo korkma ateşe dikkat et bol bol duş aldır