Elifumay_devrilmez66  Merhaba arkadaşlar kızımın boynun altı böyle kızardı alerji mi egzama mi acaba sizinde başına geldi mi
incizeynep Elifumay_devrilmez66 Benim bebeğimin de aynı bölgede bu şekilde kızarıklıklar var ve sulanıp kabuk bağlıyor alerji maalesef
Elifumay_devrilmez66 Zeytin19 yoğurt sebze bebe bisküvisi meyve falan ama neden alerji oluyo bilmiyorum ki
Elifumay_devrilmez66 incizeynep aynen bizim de öyle oluyo neye alerjisi var bilmiyorum doktorlar da çözemedi
Elifumay_devrilmez66 Zeytin19 organik olanın dan almıştım yedirmem onu da alerjiye neden olan bişey varsa içinde
Asel_0807 Bepanthol sensiderm alın sürün birebir kaşıntı ve kızarıklığa benim kızım da bu durumda sürünce rahatlıyor inek sütüne alerjisi var malesef
Evoss Bizimde böyleydi doktor önerisi ile mustela sletopia krem aldık iki günde geçti bir şey kalmadı şampuan ınıda mustela aldım