Bebegim 2 ay 22 günlük dünden beri grip oldu .ates oksuruk burun akintisi ve tikanikligi var . Calpol veriyorum atesi artinca,sabah aksamda serum fizyolojikle soguk buhar . Sarimsakli yağ yapip ayak altlarina sursem olurmu bu ay da ? Deneyen ve fayda goren varmi aranizda guzel annelerim ?