Merhaba güzel anneler üçüncü bebegimi kucagima aldim fakat kolik bir bebek oldugunu anladim sürekli ayni saatlerde ağlıyor ne yaparsak susmuyordu bende basladim arastirmaya sonunda acı elma yagı ile tanistim mucizevi bir sey kesinlikle sizlerede yazmak istedim gaz problemlerinde muhtesem etkisi var denemenizi tavsiye ederim güzel anneler😊🌸❤