Hamza65 Kızlar okadar kötü oldunki okadar ağladıki oğlum çok korktu heryer cam oldu iyiki birşeyi yok çok şükür hamdolsun elhamdurullah birine biseymi vermem lazım napayım şükür icin
Annelika Vakıflar aracılığıyla online bile olabilir hemen sadaka verin bir miktar yada birisine vermek üzere ayırın parayı “Sadaka belayı def eder ve ömrü uzatır.” diye hadis-i şerif var. Rabbim kabul buyursun.
Hamza65 Fasulye12 yok çok sukur ama çok korktu ağladı bende çok kötü oldum elini yüzünü yikadm kafasına gözüne baktım Allah’ım ciğeriminyakmasin
Seftalikokuluhikayem20 Eşinize haber vermediniz mi böyle bir durum oldu diye bu saate kadar eşinizin gelmesini bekliyorsunuz taksi çağırın gidin ya Allah göstermesin belki ayağında cam içeride kaldı bu kadar nerden biliyorsunuz?
HurremSultannn Seftalikokuluhikayem20 poslari okurken kanser oluyorum ya😒 doktora gitmemek için herşeyi yapıyorlar hayır para da almıyor devlet öncelik de tanıyor bu durumlarda anlamıyorumm anlamıyorum ya
Seftalikokuluhikayem20 HurremSultannn Böyle durum yaşayıp burada post açmak bana yanlış geliyor benim oğlumun parmakları kapıya sıkışmıştı taksi çağırdım hemen gittim özele eşime de haber verdim 1 buçuk saatlik mesafe de çalıştığı yer adam işi bıraktı geldi. Ben rahat olmalarına burada post paylaşılması tuhaf geliyor
Hamza65 HurremSultannn ben rahat değilim rahatlıktan yazmadım onan yanimda kimse yoktu ne yaşadım kimse bilmez Allah korusun bişey olsa eli yüzü kafası kanamis olsa tabi buraya yazmam ve anında ambulans ararım
Hamza65 Seftalikokuluhikayem20 zaten hemen post açmadım bende olay bitti sakinleştik ondan sonra açtım gayet şükür oğlum çok şükür iyi birşey olsa. Zaten götürürüm hastaneye anında