Papatya merhaba öncelikşe geçmiş olsun,ben 3 ay önce spinal ile doğum yaptım,taburcu olduğum akşsm çok şiddetli bir boyun ağrıdı bsşladı dedim ki heralde ceyranda kaldım ertesi güne kadar geçmeyince doktorumla konuştum ve spinalin etkidi olduğunu anestezi kaçağı olduğınu ve kan yamadı yapılmadan ağrının çok uzun süre geçmeyeceğini söyledi,5 gün sabah akşam serum aldım en don akşam artık acildeki doktor ne ilaç verdiyse tam tersi bi etki yaptı ve baş ağrım hiç olmadığı kadar arttı eşime heralde ben ölüyoruö dedim o dereceydi,doktorum anestezi uzmanıyla görüştü vevucudumdan kan alıp tekrar omurilikten naklettiler,o kan kaçak yapandeliği pıhtıylatıkıyomuşve anestezinin beyne yaptığı tansiyon basıncını düşürüyomuş, buişlmden sonra geçti ağrım ama arada oluyo birazbiraz hiç ondanolacağına yormak istemiodum şimdi siz bu kadar süre sonra olabildiğini yazınca korktum umarım olmaz 😞