Papatya bende ikinci spinal sezeryanimi oldum dolu dolu 2 ay oluyor bugün. 40 im çıkmadan 2 kere şiddetli ağlamaklı baş ağrısı yasadim aradim doktorumu tanıdı zaten beni. Dedim ignenin yan etkileri sanirim , cok şiddetli cunku . Ignenin etkisi diye birşey olmaz ilk 1 hafta olursa olur , narkoz gibi düşün, narkozu 1 2 günde atıyorsun vucuddan igneyi de 1 haftada dedi. Sen bence kan tahlillerini , troidlerone baktir dedi. Kansizlik cok baş ağrısı yapar dedi . Sezeryn oldugumuz icin kan kaybi fazla oluyor.Hakikatten öyleymiş kan değerlerin tamamen dusmus 1 aydır duzenli hap kullaniyorum cok sukur birseyim kalmadi .