Tazeanne70 daha çok küçük. Size ihtiyacı var bu sadece beslenme anlamında değil. Doğduğu dünyadan bir haber hiçbir şey tanımıyor, bilmiyor. Bildiği tek şey sizsiniz.
Acıkır emmek ister
Korkar emmek ister
Özler emmek ister
Huzursuz olur emmek ister gibi gibi
Kendini ifade edebildiği tek yöntem bu. O yüzden normal , doyduğunu anlarsınız zaten.
Size o kadar çok ihtiyacı var ki ilk zamanlar böyle , bir şeyleri öğrendikçe bırakacak o da 🥰