berencimmom çözümü bende 😂 besıgınden indirdik anne yanına tıktık yine kalkıyor ama en azından düşme derdi yok suan ikizi de kalkmaya başladı ama bir anne yanımız daha yok o süreç beni yordu yemın ederim şimdi basa sardım ada bitti ela başladı eşim diyor dur kızım yapma sen barı sürekli dejavu yaşıyoruz sizde böyle yapabilirsiniz anne yanını indirip


Yine kalkıyor ama düşme tehlikesi yok en azından

Buda ikizi henüz ona çözüm bulamadık herseyı dökül asagıya atıyor uyku asla yok