Oğlum 10aylık.aynı odada yatıyoruz ,o beşiğinde yatıyor ama beşik küçük gelmeye başladı,ben doğmadan diyordum ki 6.aya gelince kendi odasına yatırırım ama öyle olmadı maalesef 😅odasında büyük yatak var ama gece çok sık kalktıği için (9-10kez) o yatağa yatıramıyorum,çünkü benim de onunla aynı odada kalmam lazım en azından şu gece kalkmaları (kalkınca emiyor kucakta tekrar dalıyor yatırıyorum ) azalana kadar.şu park yataklardan da almak istemiyorum.napmalıyım sizce ?tecrübeli anneler bi fikir verirse sevinirim 🙏😇