zlfnz Bebeğim 55 günlük gazdan dolayı göbek fıtığı oldu dikkat etmem gereken bir şey varmı benimle aynı sorunu yaşayan varmı
Merveio14 zlfnz korkmayın karın kasları büyüdükçe geçiyor, ağlatmamaya dikkat edin benim kızımdada vardı düzeldi 🌸
balkizannesii zlfnz benim kızım da doğuştan var her doktora gitmemizde kontrol ediyor doktorumuz biz sorun teşkil etmedi şimdiye kadar
HaticeC123 Benim kızımında olmuştu cok korkmuştum cok dışarıdaydı tedirgin olmuştum ama doktoruna götürdüğümde bana kendiliğinden geçicek demişti ağlamaktan da olurmuş .. gerçekten de geçti şükür. Yani bişey yapmadım bi kaç ay sonrasında geçmişti🌸
zlfnz HaticeC123 çok teşekkür ederim sağolun içime su serptiniz bizimkisi ıkınmadan oldu kakaya zorlanıyordu büyük ihtimalle ondan oldu dedi doktor kendiliğinden geçer dedi ama yinede çok rahatlayamadım 🥺aynı sorunu yaşayan varsa en azından ondan dinliyim daha rahatlarım dedm