Merhabalar hanımlar temizlik için yardımcı alıyormusunuz ?alıyorsanız ne kadar ödüyorsunuz ? Ben almayı düşünüyorum fakat fazlada para ödemek istemem hakkınıda yemek istemem fiyasa ne durumda bilginiz var mı ? İstanbul için tecrübelerinizi paylasırmısınız