Safakkk canım çocuk doktoruna sor bunu bence her bebeğin gelişimi farklı. Bı de hasta vs olunca gelişim o ay az oluyor ya da duruyor diyolar. Biz de ilk ay 5 sonraki ay 4.5 cm uzadik ama bu ay öyle bı şey beklemiyorum 2-3 cm anca uzamistir çünkü hasta olduk. Doktor bize ırsi olduğunu soylemisti boy meselesini. Bı arkadaşımın da her ay 2 cm uzamış ona da normal sağlıklı sorun yok demişti yani burda birilerini referans alma derim ben.