NurDrn0 Bebişlerin Kıyafetlerini Kaç Derece de ve Hangi Program da yıkamalıyız Siz Nasıl Yıkıyorsunuz 🥰
motherofLeyla NurDrn0 pamuklu 40da yıkıyorum lekeli felan olanları duru granül yada dalan granül lekede bir numara deterjan olarak ikisinide kullanıyorum :)
ikibebedublekahve NurDrn0 sık sık biriktiği ve yıkadığım için yarım saatlik kısa programda 40 derecede dalan granül sabunla yıkıyorum 2 senedir ben
Binnur_cam NurDrn0 40 derece 1 saat 36 dakika duru granül ile yıkıyorum . Leke varsa green clean leke cıkarıcı sıkıp çitileyip öyle atıyorum makineye cıkıyor .
motherofLeyla NurDrn0 yani kıyafetler çekmiyorsa yada lekeler çıkmıyorsa 60da yıkamak iyi ama benim 40 derecede lekeler çıktığı için 40da yıkıyorum, 60 derece bi süre sonra kıyafetleri yıpratıyor sanki salaş oluyor gibi :)
Binnur_cam NurDrn0 ben kızımın üstünü hergün değişiyorum lekelide bırakmıyorum bana göre çok uzun ve yüksek derece .. Belkide sağlıklısı odur benimki yanlıştır bilmiyorumki
NurDrn0 Pamuklu 60 derece 2 saat 40 dakika olan program da yıkıyorum çok mu sizce yoksa 1 saat 60 derece de mi yıkamayalıyım
elfgokce Ben ilk zamanlar 60 yapıyordum. Kim ne dersr desin 60 olmuyor. Kısa programda olsa küçülüyor. Artık 40 da yıkıyorum