seda67 Sezeryan sonrası ilk doktor kontrolüne gittim bana 40 kontörlü demişti gittim doktorum yoktu sonra gitmedim sizce birsey olurmu Allaha şükür ağrım sızım yok iyiyim
BENOYLEUYGUNGORDUMM seda67 5 ay oldu doğum yapalı bir kere bile gidemedim. Kendimi gayet iyi hissediyorum.
mimnice seda67 bence gidin rahminizdeki dikişinize bakıyor rahminizin konumuna büyüklüğüne falan bakıyor ve korunma için bilgilendirme yapıyor ona göre siz de tercih yapıyorsunuz bir sürü seçenek sunuyor bilmediğim çok seçenek varmış mesela 😇
Papatya-eylul88 BENOYLEUYGUNGORDUMM bende gitmedim ya 2 ay 5 gun oldu bisey olurmu acaba.bişeyim yok gibi ama gidemedim bi turlu
seda67 mimnice yarın bebisin kalça ultrasonu var ozaman bende bi görüneyim doktuma içimde endişe kalacağına gideyim kurtulayım