arsentopik Bebegım 2 aylık kafası dümdüz oldu ve uzadı harweu düz kafa yastıgı aldım kullanan varmı memnun musunuz?
sarfinazar arsentopik ben aldım. Bebeğim sevmediği için yatiramadim. Baya faydalı olduğuna dair yorumlar okuyup almıştım.
gulsun-36 arsentopik doğar doğmaz kullanmaya başladım bebeğim neredeyse 8 aylık olacak hala günde 2 saat kullanmaya devam ediyorum ve çok memnunum kafası çok güzel şekil aldı
civcivoz arsentopik bebeğinizi sağa sola düzenli olarak yatırın düzelir belki hep sırt üstü yatirdiginiz için duzlesmistir