1.5 aydır alt iki diş bembeyaz ve sert çıktı çıkacak derken daha altlar cikmadan üst dişler kabardı ve bembeyaz ortada neredeyse çıktı. Oğlum perişan tetagil o bu derken 2 gündür ateşler içinde hadi gece yapıyor sadece diyordum şimdi yine yaptı ağlıyor sürekli yapabileceğim başka bir şey var mı rahatlamasi çabuk çıkması için. Perişan haldeyim uyku sıfır çocuğu nasıl teselli edip sakinlestircem bilmiyorum kendim hastayım tükendim resmen.