Deletedmom_100 bizimkide öyle, ilk zamanlar yumurta yoğurt seven çocuk şimdi yok yemiyor, mama vermiyorum biraz acıksın belki yer diye yine yok bu defada mama mama diye ağlıyor, bizimki daha 9 ay 7 günlük biliyorum ana öğünü mama ama birazda ek gıda yese ya, pütürlü şeyleri 7 8 aylıkken azda olsa yerdi şimdi çok tepkili kusuyor hemen kaşık maması aldım onuda iki gün yedi şimdi onuda yemiyor çorba az az içiyor yani çorbaylada olur mu neler neler yapıyorum yesin diye hepsi çöp oluyor valla kilosu iyi ama işte biliyorum nasıl olcak ben büyüdükce yutmayı çiğnemeyi öğrenemeyecek diye korkuyorum