ZhraCelik canım ben Konya’da devlet hastanesinde oldum benim burdum 3 kez kırıldı çok kötü bi görüntüsü vardı meram eğitim araştırma hastanesinde oldum Zülkar Arslan doktorumun adı ben çok memnunum yüzümde de ameliyat sonrası abartılacak şekilde morluk şişlik vs olmadı