Selam güzel anneler bir kaç gündür memeyi bıraktırmayı düşünüyordum artık geceleri çok uyanıyor oğlum 18 aylık olcak fazla düşkün kimseye gitmez hep meme istiyordu. Bende önceden konuştum memeyi bırakıcaz artık acıyo fln dedim azalttı oğlum her istediğinde oyaladım bu sabh uyandı bi güzel emdi snra öğlen uyku saati tekrar istedi bende birz salça sürdüm tek meme emiyor tekine sürdüm baktı ığğ fln yaptı ama açıp görmek istedi bi kaç sefer snra emmediği diğer memeyi ağzına götürdü onun ucu yok hemen bıraktı snra ben salçayı kuru bezle sildim tekrar istedi verdim salçanın tadı kaldığı için çıkardı hemen ıyy fln yaptı öğlen uykusu 1 saat kaydı az önce uyudu. uyumadan memeyi açtı baktı ama emmedi huzursuzlaşmadı fazla acaba kötü mü oldu bilmiyorum ama öyle hırçın değildi gece merak ediyorum nasıl olucak . Yani o bırakıcak ama sanki ben kötü oldum alışırız heralde öyle sizinle paylaşmak istedim 🥹🥹🤭 annelik gerçekten çılgınlık heranı ayrı bir detay sanki 🥰