Bi süre sonra alışkanlık oluyor yeğenim 5 yaşında bebekken bırakır diye ellememişler gala uyurken ve gün içinde emiyor elini şimdiden vazgeçirmek en mantıklısı unutur mücadele edelim daha bebek illaki unutucak hatta benimki eminim veriyordum eksiğin içine alını koyup ikisini emmeye çalışıyordu 😅