Alpbaby 9 aylık bebeğim 3 ay önce 37.5 ateşle soğuk havale + nöbet geçirdi bugün huysuz ateşi 37.5 du ılık duş ve dolven verdim düştü ama halsiz gibi bakıyor ateşi normal 36.5 hastaneye gitsem bakarlarmı
BENOYLEUYGUNGORDUMM Alpbaby bakarlar mı değil bakmak zorundalar bebeğinizi gezmeye götürmüyorsunuz oraya gidiyorsanız demek ki bir sıkıntısı var ki gidiyorsunuz. Çocuğunuzun hali hoşunuza gitmiyorsa bir doktora götürün
Alpbaby BENOYLEUYGUNGORDUMM havale geçirmeden önce 37 nıtmal diyip eve yolladılar evde havale nöbet geçirdi bebeğim bakmıyorlar ondan sordum Allah basıl biliyosa öyle yapsın onları normal git diye kovuyorlar
BENOYLEUYGUNGORDUMM Alpbaby başka hastaneye götürme şansın varsa götür hatta direk özele git önemli şeyler benim kardeşim nöbet geçirdi ve gözleri kaydı şaşı oldu Allah korusun bebeğinizi