Şaka gibi ama 24 yaşında kullandığım sayısız antibiyotikten sonra dün gece yaygın ürtiker tipi döküntü ve kaşıntı şikayetiyle gittiğim hastanede penisilin alerjim olduğunu öğrendim. Meğer her yaşta her an görulebilecek bir şeymiş ne kadar ilaç ictiginizle alakası yokmuş ve birden belirti vermeye başlayabilirmiş (son 2,5 senedir hiç antibiyotik kullanmamıştım ilk defa 2 gün önce kullanmaya başladım dün gece tepki verdi). Şimdi sizlere sorum şu hastanede serum takıldı ev için de alerji ilacı verildi fakat kaşıntım azalmıyor bile deli gibi kaşınıyorum gece hiç uyumadım şimdi de hiç bir şey yapamıyorum kaşıntıdan, bundan kurtulmak için şunu yap iyi gelir dediğiniz bir şey var mı? Biraz daha kaşınmaya devam ederse derim falan kalkıcak komple dayanamıyorum. Şimdiden okuduğunuz teşekkür ederim 💜