Kızlar bugün lohusalığımın 40.günü. bizimkiler beni ve bebeği yıkadılar kırkını çıkardılar yani. Bende abdest aldım. Ama hala kanamam devam ediyor. 40. Günü geçince özür kanı olduğunu biliyorum ancak bu 40 gün. Yani abdesti 41.gün almam mı gerekiyordu yoksa bugün mü