Hastalanmayancocuk hesabını takip ediyorum instagramda sarımsak bal limon kürünü yiyorum sütüme geçsin diye. Bi kaç akrabam da çocuklarını o sayfada yazanlarla büyütüyor bir kere bile antibiyotik kullanmadı çocukları yaşları 3. Bence ilaçtansa doğal yöntemler en iyisi