Hanımlar oğlum 3 yaşında hiç yerinde durmuyor çalıştığım için babaannesi bakıyor. Evlerinde ısıtıcı ile ısınıyorlar sadece 1 oda sıcak diğer yerler soğuk. İster istemez çocuk çıkıyor o üşütmüş hırıltılı öksürüğü var geçmiyor balgamıda atamadığı için tıkıanıyor çocuk. Ne yapabilirim iyi olması için tereyağını eritip pekmez limon karışımı falan yapıyorum ama etkili bir yöntem gerekiyor