haydii Arcelikten baktım buhar değilde hava temizleyecisi bakıyorum evin nem oranın da pek bir sıkıntı yok gibi ama İllaki sabah uyanır uyanmaz direk camları açıyorum gece yatmadan havalandiriyorum bilemedim Sizelr kullanıp memnunmusunuz
Barbekusos haydii philips var bizde. Ben cok memnunumdum. Balkonsuz bir evde yaşadığımız bir süreçte almak durumunda kalmıştım. Bir kere her sabah tıkalı burunla kalkma olayımız bitmişti bu benim için çok ciddi bir sıkıntıydi. Su an kullanmıyoruz ama philiphs tavsiye ederim. Zemin kat evdeyken nem ve rutubet coktu bunu rahatlatmisti
aysegulozenc haydii hava temizleyicim de var nemlendiricimde var. Tavsiye ederim. Oğlum var 3 yaşında kreşe giden öksürürdü geceleri öksürüğü kesildi. Kızım var 3 aylık burun tıkanıklığımızı kesti. Ben philips kullanıyorum AC3033/10 modelini kullanıyorum. Biraz büyük ama çok memnunum.
haydii linaamomm peki birsey sorcam Eviniz de nem ölçer varmi ilk onu almam lazım sanırım Evde nem yok diyorum ama Neyse. Sizin kullandiginiz marka nedir ? Almadan önce ve aldıktan sonra ne gibi rahatlık oldu sizlerde
linaamomm haydii evet nem ölçer var ben onu çok kullanmıyorum , hava temizleyicim philips çok iyi telefonumdan kendim ayarlıyorum öncelikle evde çok güzel koku yapar havadaki kirleri hepsini alıyor bebeğim var gerçekten çok iyi oluyor ve ev havasız kalmıyor
haydii linaamomm ya evim küçük 80 mtre yoktur galiba Evi böyle sanki camlar açıkta ev ferah koksun istiyorum hergun ev sil süpür toz al cam aça kapa makinayi alsam da disarfaki hava illaki cam açarım da sabah öğle akşam yapıyorum Yine de havasız kalıyor ben daha çok araştırma yapayım alcam kesinlikle teşekkür ederim
haydii Barbekusos kesinlikle bizde sabahları özelikle eşim burnu acayip tıkalı oluyor bunu uyurken de mi takılı uyuyorsunuz acaba
haydii KahveliVera bende günde 3 4 kez açıyorum ama kesinlikle her eve şart ya özellikle evi küçük olan mesela bizim evde 7 8 kişi olsak acayip kötü oluyor Makina tak oh mis alacağım galiba
gmzshn aysegulozenc evde ki hastalık havasını da temizler mi acaba? Bide odalarına mı koyuyorsunuz yoksa koridora mı
gmzshn Dianaa hangi modeli ? Bide evdeki hastalık havasında etkisi oluyor mı? Eve misafir geldiğinde salona koysam çalışsa hastalık bulaşmasını falan engeller mi acaba
Barbekusos haydii cok artmış ya ben aldığımda 9bin kusurdu 2 katına çıkmış yuh. Aynı markanın başka modelleri de var daha uyguna onlara da bakın. Eşim satmayı dusunseydi ben aldığım fiyattan verirdim ama dursun lazım olur diyor neye lazım olur kendisi de bilmese de :)
Barbekusos haydii evet takıyorum ama gece belli bir saatten sonra kim uyanirsa kapatiyorduk malum elektrik faturası:)