Kızlar bebeğim yemiyor kız bebek 22 aylık 10.5 kilo. Çok iştahsız tahlil yaptıracağım hafta sonu randevu aldım ama çok üzülüyorum. Aksam yemeği bile artık yemiyor bıraktı. Çeşit çeşit yemek yapıyorum sadece pilav makarna yiyor onu da bu bi haftadır bıraktı 😔😔 doktor zayıf boyu da 82. kısa dedi Çocuk endokrin bölümüne gittik o da aynısını dedi tahlil istedi. Demirinin düşük çıkacağını biliyorum ama daha ne kadar böyle gidecek. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum tüm gün yemiyor bu sıralar gece ¾ te uyanıyor mama diyor sadece kaşar peyniri salçalı ekmek tahin pekmez yiyor. Sabaha karşı uyuyor. İse gidiyorum çok yoruluyorum gece acıkıyor bu düzeni nasıl değiştirebilirim yardımcı olabilir misiniz 😔😔😔