Hatice_ ayakları açık uyku tulumundan aldım bende kızıma boyu uzadıkça sıkmasın diye bir yaşındayız ama tulumumuz 2-3yaş için. Rahat dönsün diye . Kısa kollu zıbın ile giydiriyorum ve üzerine ince penye battaniye örtüyorum beline kadar o da ana yüreği ya üşürse kaygısından 🙈 aslında üşümez