Kızlar merhaba oğlum 28 aylik bi hafta önce hirilti başladı burnun da sanki horluyor doktora götürdüm kan testi falan yaptı alerji yüksek cikdi hafif de öksürük vardı alerji şurubu burun spreyi ve öksürük şurubu verdi öksürüğü 3.gun kes dedi sonuclari daha göstermedim ama oglum gece sanki horluyor acayip ses cikariyo ve ses gelip gidiyo suruplara divan ediyoruz ama bu nasıl biseydir ya çok yipratiyo burnundan yesil akıntı geliyo ara ara belli tıkalı böyle olup da nasıl geçirdiğiniz çok üzülüyorum ilk bebeğim ve ilk kez böyle bisey yaşıyorum yardımcı olur musunuz