7.5 aylık bebeğim uyku öncesi şiddetle ağlıyor. Ağlayan çocuğu sakinleştirip uyutmak ise çok zor. Gündüz düzgün uyumuyor zaten sürekli uykusu olduğu içinde sürekli ağlamaklı huysuz kızım kısa uykularlw uykusunu almaya alışmış bir çocuk max yarım saat uyuyor. Ne yapabilirim şaşırdım. Var mı aynı sorunu yaşayan. Rezene papatya falan içirilir mi hırçınlığına iyi gelir mi bilmiyorum ki