aslanertas bardak koymadım ben ilk gün sünnet kilodu kullandım ertesi gün bezledim direk açıkçası bardak falan sağlıklı gelmiyor bana enfeksiyon kaptırmak istemedim zaten açık yara çabuk kapar diye sende bırak artık bardaklamayı 2 aylıktı benim oğlan sünnet yaptırdığımızda. Acımıyor canları korkma bezlerkende biraz açık bırak hava alsın kurusun pipisi. Tabi fıskıyelenmeye hazır ol 😂