nehirsude0 helinali 😂😂babada aynısını diyen oldu 1 çay kaşığı çay bardakta iyicene karıştırıp gazını alıp iciriyormussun galiba gaz sancısı hiç cekmiyormus ama ben vermedim kendi cocuguma en iyi ben anne olabilirim başkası değil hadi mikrop kaparsa vermeyin bence ben vermedim pismandaa degilim
Karpuzlufistiksarma helinali ben vermedim ama kuzenimin eşi vermişti veren de erkek :) yani kocası verdi ve demişti sıfır gaz oldu 1_2 yudum verdik gazsız atlettık dedi ama ben korktum vermeye bilmiyorum ne kadar doğru
seren361_ helinali mantıklı değil baştan el kadar bebeğe emzirdiğim için ben bile içmiyoruö gaz yapıcak diye ne olur o bebeğin midesi biraz mantığa sığcak sorular sorun bence.
bcrn helinali ayy tabii ki hiçbir şey vermeyin yaa ne sodası ne hurması ne suyuu o miniğin böbrekleri kaldıramaz bunları lütfen arkadaşlar lütfen yapmayın ya 😭
1ipek1ceren helinali Ben vermedim ama gazı olmasın diye verildiğini duydum. Bizzat yengemden duydum hatta torununa vermişler öyle söyledi.
baharbahce helinali ben doğumhaneden daha çıkmadan bebeğim yukarı çıktığı için annemler vermiş bebeğime onu da sonradan söyledi zaten yediklerime çok dikkat ediyodum gazı olmasın diye çok şükür kolik değil falan diye konuşurken ben soda içirdim ondan gazsız dedi tartıştık hep savunma size de verdim vs eski kafa işleri bunlar
ceylan34 helinali yenidoğan bebeğe anne sütü veya mama dışında hicbirsey verilmez 🤗soda onun midesini eritir bizim midemize bazen sorun yaratıyor o minicik mide nasıl dayansın
Ay1453 helinali bana verdirmislerdi sarılık olmasın diye güya gelinimiz vermiş sarılık olmamış da o günleri düşündükçe kafayı yiyorum hala ne alaka soda şekerli su bilmem ne demi ama işte laf anlatamıyorsun biz en iyisini biliriz üç tane beş tane büyüttük diyenlere
Feridece28 Ay1453 şekerli su yenidoğan yoğunbakımlarında sarılık için bebeklere az miktarda veriliyor. Sarılığa iyi geldiği doğru, benim oğlumda vardı yenidoğan hemşiresi yatmadan 1 çay kaşığı ver dedi verdim düzeldi hemen